Pouzdano partnerstvo za efikasniju budućnost

U dinamičnoj industriji transporta i logistike, gde su preciznost, brzina i pouzdanost ključni faktori, Transfera se ističe kao kompanija koja kontinuirano unapređuje svoje poslovanje i postavlja visoke standarde u organizaciji transporta. Kao jedan od najbrže rastućih 3PL provajdera u Srbiji, Transfera posluje na više od 30 lokacija, uključujući predstavništva u Bosni i Hercegovini i Kini, zapošljava više od 550 ljudi, a u 2024. godini je ostvarila približno 140 miliona evra prihoda.

Kako bi održala lidersku poziciju i nastavila sa rastom, Transfera je prepoznala značaj digitalizacije u optimizaciji logističkih procesa. Korišćenjem TIMOCOM digitalne platforme, kompanija je unapredila efikasnost, optimizovala administrativne procese i ostvarila značajne uštede u vremenu.

Brza prilagođavanja i inovacije su ključ za uspeh u logistici

Transfera svakodnevno upravlja kompleksnim logističkim operacijama, prilagođavajući se izazovima modernog tržišta i potrebama klijenata. Njihova sposobnost da brzo reaguju na promene čini ih pouzdanim partnerom u industriji.

„Imajući u vidu dinamičnost industrije i tržište sklono turbulentnim promenama, svakodnevno se susrećemo sa novim izazovima i upitima. Ključ uspeha leži u kontinuiranom unapređenju poslovanja kroz primenu efikasnih strategija, inovativnih tehnologija i jakog timskog rada.“

Upravo u toj strategiji TIMOCOM igra važnu ulogu, omogućavajući kompaniji da se brzo poveže sa pouzdanim transportnim partnerima i uštedi vreme na logističkim procesima.

Zadovoljstvo klijenata ključno za uspeh i rast u poslovanju

„Koristeći visoko efikasne sisteme upravljanja i pažljivo istražujući svaki segment logistike i transporta, nastojimo da pružimo optimalna rešenja koja zadovoljavaju njihove potrebe i očekivanja. Naša sposobnost da se prilagodimo dinamičnim zahtevima tržišta i da efikasno upravljamo logističkim lancima snabdevanja čini Transferu pouzdanim partnerom koji osigurava da svaka roba na svoje odredište stigne “just in time”. “

Izazovi

  • Dinamično tržište 

  • Neophodnost fleksibilnog prilagođavanja tržištu

  • Administrativno opterećenje u logistici

Rešenja

  • Brže povezivanje i efikasnija organizacija transporta

  • Ušteda vremena i automatizacija

  • Rad sa verifikovanim partnerima

0-02-05-e6f947ed8cd36a8b7e278ec1c5caaf9f2a30556a7a0b5735bf1a8fa5f6fc0d33_2694203c570c07f2

Digitalizacija je imperativ, a ne opcija

U industriji logistike, gde je pravovremena isporuka ključna, svaka sekunda je važna. Zato Transfera ulaže u digitalna rešenja koja optimizuju procese i osiguravaju najviši nivo usluge za klijente.

„Digitalizacija je fenomen koji definitivno preuzima primat u poslovanju. Da bismo učvrstili i održali lidersku poziciju na tržištu regiona, ključno je da idemo u korak sa njom.“

U kontekstu benefita digitalizacije, efikasna komunikacija je osnov uspešnog poslovanja u transportnoj industriji, a brzina i transparentnost igraju ključnu ulogu u svakodnevnim operacijama. 

TIMOCOM Messenger omogućava bržu, jasniju i transparentniju razmenu informacija između poslovnih partnera. Poruke ostaju sačuvane unutar platforme, čime se smanjuje rizik od nesporazuma i gubitka važnih podataka. “

Uštede vremena – jedan od najvrednijih resursa u logistici

Efikasna organizacija i ušteda vremena ključni su faktori uspešnog poslovanja u logistici, a Transfera je kroz saradnju sa TIMOCOM-om primetila značajne benefite koji direktno utiču na kvalitet usluga i zadovoljstvo klijenata.

U transportnoj industriji, svaki minut je dragocen, a TIMOCOM AI omogućava automatizaciju unosa novih naloga iz postojećih dokumenata, čime se eliminiše potreba za ručnim unosom i smanjuje mogućnost grešaka. Podaci se prepoznaju i prebacuju u sistem za manje od 20 sekundi, omogućavajući brži i precizniji rad bez suvišnih administrativnih zadataka.

„TIMOCOM AI štedi vreme, smanjuje mogućnost manuelnih grešaka i omogućava timovima da se fokusiraju na zadatke važnije od manuelnog unosa podataka.“

Transfera je postavila visoke standarde u logistici, a uz TIMOCOM digitalna rešenja, kompanija może lakše da odgovara na izazove modernog transporta. Kroz ovakvu saradnju, Transfera ne samo da povećava efikasnost već i osigurava kvalitetnu uslugu za svoje klijente, stabilan rast i održivu budućnost.

Transfera_page-0001

O kompaniji Transfera

Transfera je logistička kompanija sa sedištem u Beogradu koja pruža sveobuhvatne usluge organizacije drumskog, avio, brodskog i železničkog transporta, carinskog zastupanja, skladišno-manipulativnih aktivnosti i distribucije robe.

Od osnivanja, fokus kompanije je na klijentima – zahvaljujući njihovom poverenju, kontinuiranom razvoju i ulaganju u infrastrukturu, Transfera se brzo pozicionirala kao jedan od lidera u logistici u Srbiji i regionu.

Danas Transfera broji preko 500 zaposlenih, beleži promet od oko 140 miliona evra (2024), posluje na više od 30 lokacija širom sveta, uključujući predstavništva u Kini i BiH, i poseduje status Ovlašćenog privrednog subjekta (OPS, tip F). Skladišni kapacitet od 50.000 m² u Beogradu omogućava ponudu kompletnih logističkih rešenja za gotovo svaku industriju.

Uverite se i sami - testirajte naše tržište besplatno:

do vrha