Povećajte efikasnost, smanjite opterećenje
U transportnoj industriji koja se brzo razvija, svaki minut je bitan. Zahvaljujući integraciji TIMOCOM interfejsa u vaš TMS/ERP sistem, možete sasvim jednostavno preneti podatke iz Vašeg alata za planiranje u TIMOCOM Marketplace. Na taj način štedite vreme i izbegavate manuelno napravljene greške kroz dugotrajne dvostruke unose.
Jednostavno objašnjeno: Ovako funkcioniše razmena podataka sa interfejsima
Koje su prednosti TIMOCOM-omovih interfejsa?
Bez zamene sistema
Korišćenjem interfejsa, možete upravljati celokupnim transportnim procesom, u Vašem sopstvenom sistemu.
Ušteda vremena
Uštedite vreme izbegavanjem duplih unosa i korišćenjem automatizovanih procesa pretraživanja.
Ušteda troškova
Zahvaljujući inteligentnoj i automatizovanoj pretrazi, više nećete propustiti nijednu ponudu, što znači da ćete uvek pronaći najbolji prevoz za Vas.
Ovo je ono što korisnici kažu o našim interfejsima
" Mogu da uštedim 8% radnog vremena po danu i po zaposlenom, koristeći TIMOCOM interfejse. Pritom, obezbeđujem veću transparentnost i zadovoljstvo kupaca."
Thomas Kogler, osnivač i generalni direktor Spedination GmbH
Koje interfejse ima TIMOCOM i za koje primene su korisni?
TIMOCOM ima 5 interfejsa, pri čemu je interfejs Berza tereta podeljen u dva modula: unos i pretraga.
Berza tereta Unos podataka
Ulaznim interfejsom Berza tereta kreirate ponude za teret u svom logističkom softveru i odatle ih šaljete na TIMOCOM berzu tereta.
Kada za Vas ovaj interfejs ima smisla?
- U TIMOCOM unesete najmanje 100 ponuda za prevoz dnevno.
- Želite da minimizirate ručni unos.
- Želite da digitalizujete unos ponuda tereta.
Berza tereta Pretraga
Pomoću interfejsa za pretragu berze tereta, možete pristupiti pretrazi tereta iz Vašeg logističkog softvera i pronaći odgovarajuće ponude na TIMOCOM berzi tereta.
Kada za Vas ovaj interfejs ima smisla?
- Uglavnom tražite povratne utovare preko TIMOCOM-a.
- Imate vozila koja nisu uvek popunjena do punog kapaciteta.
- Vaši dispečeri pronalaze samo loše tovare koje nisu odgovarajući.
Profili preduzeća
Pomoću interfejsa Profili preduzeća možete jednostavno preneti potrebne podatke o poslovnim partnerima iz TIMOCOM-a u svoj logistički softver.
Kada za Vas ovaj interfejs ima smisla?
- Želite da potvrdite identitet novih poslovnih partnera.
- Želite da registrujete novog poslovnog partnera?
- Želite da ažurirate podatke postojećeg poslovnog partnera.
Transportni nalozi
Sa interfejsom za transportne naloge možete lako slati i primati transportne naloge iz svog logističkog softvera na TIMOCOM tržište.
Kada za Vas ovaj interfejs ima smisla?
- Uvek morate da kontrolišete svoje dobavljače usluga, kada im prepustite posao.
- Želite digitalnu potvrdu porudžbine.
Praćenje pošiljke
Interfejs za praćenje pošiljke obezbeđuje ažuriranja statusa, procenjeno vreme dolaska pošiljke (ETA) i GPS podatke vozila, direktno u Vaš logistički softver.
Kada za Vas ovaj interfejs ima smisla?
- Ne želite da jurite svako ažuriranje statusa relacije.
- Potrebna Vam je automatizacija i planiranje.
- Želite da u svakom trenutku imate informaciju o procenjenom vremenu dolaska.
Koji interfejsi odgovaraju Vašim svakodnevnim zadacima i izazovima?
Zakažite sa nama individualni termin za konsultacije - besplatno i bez obaveza.
Često postavljana pitanja naših korisnika pre implementacije:
Pošto postoji interfejs između dva sistema, moraju se izvršiti određena podešavanja za oba sistema. Proces se razlikuje u zavisnosti od TMS/ERP provajdera. Ovo može da potraje 1-4 dana.
Kontaktirajte nas ako ste zainteresovani za pregled integrisanih partnera.
Obavestite nas kojeg TMS/ERP provajdera imate. Mi ćemo zatim kontaktirati Vašeg provajdera.
Da. Imamo na raspolaganju nezavisna partnerska rešenja preko kojih možete povezati svoj TMS/ERP sistem na TIMOCOM.