Upravljajte transportnim nalozima centralno i digitalno
- Evidentirajte centralno transportne naloge eksternih nalogodavaca
- Koristite praćenje naloga povezivanjem GPS predajnika i transportnih naloga
- Arhivirajte svoje transportne naloge: Nudimo Vam da ih čuvamo 10 godina
Kompletan proces u sistemu pametne logistike
Obavljate svoje transportne naloge sa svojim partnerima direktno u sistemu TIMOCOM-a. Zahvaljujući digitalnom procesu komunicirate brzo i dodatno štedite vreme prilikom evidentiranja podataka. Pošto se svi nalozi automatski prevode na odgovarajući jezik, ne postoje jezičke barijere niti gubitak vremena zbog toga. Dodatna prednost je pregledan prikaz u poređenju sa drugim komunikacionim kanalima, kao što je, na primer, elektronska pošta.
Osim toga sa TIMOCOM-om uživate uobičajeno visoku zaštitu podataka. Podaci ostaju uvek između klijenata, odnosno zaštićeni su od pristupa neovlašćenim licima. Svi serveri se nalaze u Nemačkoj, tako da ovde važi nemački zakon o zaštiti podataka. Ni jedan podatak ne napušta zemlju.
Želite li da koristite upravljanje transportnim nalozima za upite za transport? Rado ćemo Vam pomoći.
Vaše prednosti:
- Optimizujte svoju komunikaciju potpuno digitalnim obavljanjem naloga
- Postignite bezbednost obavezujućim ugovornim dokumentima
- Prevaziđite jezičke barijere automatskim slanjem dokumenta naloga na jeziku svog poslovnog partnera
- Personalizujte svoje transportne naloge logom firme, relevantnim transportnim dokumentima i generatorom broja naloga
- Profitirajte od uštede vremena tako što ćete sastaviti obrasce za transportne naloge koji se stalno ponavljaju
- Donesite buduće poslovne odluke na osnovu Vaših ličnih statistika
- Povećajte svoju efikasnost korišćenjem interfejsa transportni nalozi za Vaš sistem upravljanja transportom.
Digitalno odvijanje transportnih naloga
Oba poslovna partnera imaju mogućnost da svojim transportnim nalozima upravljaju pregledno i u svakom momentu zadržavaju tačan pregled njihovog statusa – digitalno na centralnom mestu.
Ubrzajte procese
Brza evidencija podataka omogućuje veliku uštedu vremena. Razlozi: bliska integracija sa našom berzom tereta i upitom za transport. I naše funkcije kopiranja i pravljenja formulara kao i inteligentne automatske dopune omogućuju da brzo evidentirate sve podatke svog transportnog naloga.
Pojedostavljenje procene
Analizirajte svoje poslovne odnose i brojke uz pomoć naših funkcija za analizu koje se mogu individualno prilagoditi Vašim potrebama. Iz toga možete izvesti pokazatelje za buduće poslove.
Kontrola odvijanja transporta
Zahvaljujući našoj funkciji praćenje pošiljki je veoma jednostavno. Oba poslovna partnera uvek imaju pregled napredovanja svojih transportnih naloga i na taj način mogu smanjiti svoje troškove komunikacije
Optimizujte svoje poslovne procese uz pomoć digitalnih transportnih naloga!
Kao nalogodavac dodeljujete transportne naloge svojim poslovnim partnerima digitalno u Sistemu TIMOCOM-a.
Kao nalogoprimac reagujete na transportne naloge direktno u sistemu TIMOCOM-a, tako što ćete ih digitalno prihvatiti ili odbiti.