Vaše prednosti ukratko
- jednostavno i udobno angažovanje onlajn
- brzo i diplomatsko rešenje u upravljanju potraživanjima
- Efikasna podrška kod naplate Vaših potraživanja
- Podrška širom Evrope na 27 jezika
- Zvanično zakonsko odobrenje od 2003.
- Preko 82% uspešnih slučajeva
Međunarodna naplata potraživanja je vaš efikasni partner za upravljanje potraživanjima. Posredujemo za Vas na 27 jezika. U slučaju kašnjenja sa plaćanjem Vaših poslovnih partnera možete se osloniti na kompetentnu i pouzdanu pomoć našeg tima za naplatu potraživanja. Vaše želje će biti rešene brzo, povoljno i vansudski, kako iz kašnjenja ne bi nastao spor. Korektnost i razumevanje će se pobrinuti za to da Vaši poslovni odnosi opstanu.
Za ovaj nalog je dogovorena naknada za obradu u visini od 25 EUR. U slučaju uspeha, TIMOCOM obračunava nalogodavcu premiju za uspešno obavljen posao u koju je uključena i naknada za obradu. Ovaj obračun se vrši u skladu sa odredbama RVG (Zakona o advokatskim naknadama). Izračunajte svoju naknadu u samo nekoliko koraka!
Detalji o angažovanju
- Unos adrese
- Otpremanje datoteke
- Provera i izdavanje naloga
Najčešća pitanja o usluzi međunarodne naplate potraživanja
Da, jer usluga naplate potraživanja stoji na raspolaganju svim stalnim klijentima TIMOCOM-a. Ako još niste zaključili ugovor, možete se registrovati ovde.
Ne. Naš tim će Vam rado pomoći i kod nenaplaćenih potraživanja koja nisu nastala preko našeg Tržišta. Pošaljite nam sada Vaš slučaj naplate potraživanja.
U 2021. godini smo uspešno posredovali u više od 82% slučajeva.
Naplaćujemo naknadu za obradu u iznosu od 25,00 €. Samo u slučaju uspeha naplaćujemo dodatnu proviziju za našu uslugu naplate potraživanja koja zavisi od visine potraživanja. Ova provizija se temelji na nemačkim zakonskim okvirima i može biti izračunata u našem kalkulatoru naknade pre izdavanja naloga. Ovde možete izračunati nastalu proviziju u slučaju uspeha.
Načelno važe pravni principi štete zbog kašnjenja u skladu sa EU direktivom 2011/7/EU. Ona treba da dovede do toga da neplaćeni računi budu brže plaćeni. Od stupanja na snagu ove direktive u EU zemljama važe nova prava i obaveze u slučaju kašnjenja sa plaćanjem. Za poverioca i dužnika to znači:
računi između preduzeća po pravilu 30 dana nakon dospeća automatski dospevaju u docnju. Pri tom su rokovi plaćanja od preko 60 dana dozvoljeni samo u izuzetnim slučajevima. Ako uprkos tome dođe do kašnjenja u plaćanju, poverilac može zahtevati naknadu određenih troškova za naplatu svojih potraživanja od dužnika.
Troškovi naplate mogu sadržati sopstvene troškove opomene nastale zbog kašnjenja, kao i troškove za naplatu, advokatske troškove i troškove advokatske opomene. Za poverioca to znači da može zahtevati od dužnika naknadu svojih troškova naplate potraživanja. U troškove koji se mogu naplatiti spada i naknada koja nastane u slučaju uspeha. To znači da poverilac može zahtevati od dužnika naknadu svih troškova naplate potraživanja, osnovne troškove uključujući proviziju u slučaju uspeha, ako je potraživanje u docnji i ako je za to kriv dužnik.
Važno je da ova pravila važe samo za račune:
- koji počivaju na ugovornoj usluzi, dakle, ne, na primer, za štetu ili dupla plaćanja,
- kod kojih se može dokazati kašnjenje i
- kod kojih je dužnik rezident EU.
Opomena ili sličan poziv za plaćanje od strane poverioca više nisu potrebni, ali mogu uslediti dobrovoljno i i dalje ima smisla i preporučljivi su kako uopšte ne bi ni došlo do toga.
Naš tim za naplatu potraživanja je za Vas aktivan širom Evrope, a našu uslugu Vam nudimo na sledećim jezicima:
|
|
|
Da, naš tim za naplatu potraživanja deluje internacionalno, pre svega širom Evrope, na Vašem maternjem jeziku. Slučajevi naplate potraživanja u inostranstvu nisu nikakav problem za nas.
U slučaju platežne nesposobnosti imovina dužnika se po pravilu stavlja pod upravu stečajnog suda ili eksternog stečajnog upravnika. On upravlja potraživanjima i brine se za podelu preostale imovine. Tako se obezbeđuje da ne samo poverioci koji su bliže dužniku realizuju svoja potraživanja, već da svi poverioci budu tretirani što je ravnopravnije moguće.
Svaka država predviđa poseban postupak u kojem svi poverioci prijavljuju svoja potraživanja. Mi preporučujemo da prijavite potraživanje neposredno stečajnom upravniku kako biste u postupku bili uzeti u obzir kao poverilac i kako ne biste smanjivali preostali iznos troškovima zastupanja.
Naš cilj je da podržimo poverioce prilikom ostvarivanja svojih opravdanih zahteva. U slučaju uskih grla kod dužnika mogu se, npr. postići dogovori kao što je plaćanje u ratama, tako da poverilac uprkos svemu dođe do svog novca. Istovremeno TIMOCOM svojim klijentima na Tržištu garantuje sprečavanje nastanka dodatnih dugova.
Ukoliko dužnik ne želi da plati bez navođenja razloga, takvo ponašanje protivreči kriterijumima kvaliteta TIMOCOM-a. Zbog toga ne može biti odobreno ostajanje u mreži proverenih klijenata.